GECE GÜNDÜZ OFF ROAD! ( ARABA YANIYORDU )
Cihan Kosif Cihan Kosif
1.07M subscribers
248,636 views

Published On Jan 16, 2024

Herkese merhaba ben Kosif! Bugün Rexx ve Akıncılar Off Road ile birlikte Gece Gündüz Off Road! Gündüz saatlerinde başlayan Off Road gecenin yarısı son buluyor. İstanbul'dan yola çıkıyoruz ve istikametimiz Düzce Sinekli Yaylası. Kuzey Marmara yolu üzerinde buluşuyoruz ve 15 araba ve 40 kişi otobanda yolculuk ediyoruz. Mustafa'nın arabası Patrol Narcos bir ara yolda yanıyor. Sonradan anlıyoruz ki egzozun tıkanması sebebiyle manifolt kıpkırmızı olmuş. Akşam saatlerinde Düzce'ye varıyoruz. Ve gece yaylaya doğru tırmanış başlıyor. Kar içinde ve çok soğuk bir gecede zirveye tırmanıyoruz. Bir ara yolda duraksıyoruz ve karda kayan Narcos'u Off Road aracım Rexx'e çarpmasını son anda önlüyoruz. Öyle bir ortam vardı ki yaylada adeta filmlerde hatta fotoğraflarda gördüğümüz kar manzaraları gibi. Yine çok ama çok eğlenceli, komik, bir o kadar da aksiyon dolu bir Kosif Road videosu sizlerle. İyi seyirler.

Akıncılar Off Road Youtube Kanalı:    / akincilarextreme
Akıncılar Off Road Instagram Hesapları:   / akincilarextreme

İş birlikleri için: [email protected]

Sosyal Medya Hesaplarım
  / kosifcihan
  / kosifcihan   İyi seyirler.